سایت باشگاه امروز افتتاح شد

سایت AI8.IR از هوش مصنوعی اختصاصی برای صنعت طراحی و سینما استفاده می‌کند.

در تاریخ 24 تیر ماه سال 1403، سایت باشگاه شیر تصویر متحرک به صورت آزمایشی راه‌اندازی شد. این سایت، تجربه‌های گذشته هلدینگ آسپیان را در برگیرنده تمامی تصمیمات و اساس‌نامه باشگاه شیر تصویر متحرک دارد. هدف از افتتاح این سایت، ارائه آموزش‌های رایگان به عموم مردم است. مراسم افتتاح با حضور مدیر عامل، جناب آقای میلاد بقایی، برگزار شد.

خصوصیات سایت AI8

سایت AI8.IR مانند تمامی سایت های آموزشی در این سایت مطالب به صورت نگارشی و ویدیویی برای مخاطبین در بهترین شرایط آماده شده تا در کمترین زمان ممکن و در بهترین مدل آموزشی برای دانشجویان دوره ها درنظر گرفته شده است. در ادامه به چند مورد از خصوصیات مهم سایت AI8 اشاره میکنیم.

رونمای از هوش مصنوعی اختصاصی

سایت AI8.IR از هوش مصنوعی اختصاصی برای صنعت طراحی و سینما استفاده می‌کند. با خرید اکانت VIP، دانشجویان باشگاه شیر تصویر متحرک می‌توانند به این هوش مصنوعی دسترسی پیدا کنند.

آموزش های کاربردی

تمامی مطالب آموزشی در دوره‌های برگزار شده در سایت AI8.IR به صورت کاربردی و مناسب برای رقابت با حرفه‌ای‌های صنعت طراحی آماده شده‌اند.

30 سال تجربه در چند ساعت

سایت AI8.IR از تجربیات 30 ساله خود استفاده می‌کند تا مسیر رسیدن به هدف را برای دانشجویان دوره‌های برگزار شده کوتاه‌تر کند

استانداردهای بین المللی

یکی از مهمترین قوانین در اساس‌نامه باشگاه شیر تصویر متحرک، رعایت استانداردهای جهانی در تمامی محصولات باشگاه و به‌روز بودن اطلاعات و مطالب دانشنامه است.

ابزار آنلاین

برای داشتن یک خروجی استاندارد و قابل قبول باید از ابزار مهم که امروزه به دلیل تحریم های بین المللی قادر به استفاده مناسب از این ابزار نیستیم در سایت AI8 به صورت VIP برای استفاده دانشجویان فراهم شده است. که در ادامه به بخشی از این ابزار و کاربرد آنها اشاره میکنیم.

کانورتور ویدیو

کانورتور ویدیو یک ابزار است که به شما امکان تبدیل فرمت‌های ویدیویی را می‌دهد. مثلاً می‌توانید یک ویدیو را از فرمت MP4 به AVI یا FLV تبدیل کنید

کانورتور PDF

کانورتور PDF به شما اجازه می‌دهد فایل‌های PDF را به فرمت‌های دیگر مانند Word تبدیل کنید

کانورتور عکس

کانورتور عکس ابزاری است که به شما امکان تغییر فرمت عکس‌ها را می‌دهد. مثلاً از JPG به PNG یا بالعکس

کانورتور صدا

کانورتور صدا به شما اجازه می‌دهد فایل‌های صوتی را از یک فرمت به دیگری تبدیل کنید

ترندینگ کالر

یک ابزار خاص برای انتخاب رنگ های ترند روز برای برندینگ و طراحی.

مترجم ادبیات

مترجم ادبیات ابزاری است که متون ادبی، شعر یا داستان‌ها را از یک زبان به زبان دیگر ترجمه می‌کند. این ابزار معمولاً نیاز به دانش عمیق در زبان‌ها و ادبیات دارد

بخش های مختلف سایت

کلوپ

در این سایت، علاوه بر محتوای آموزشی و خلاقانه، بخش‌های مهمی نظیر “کلوپ” وجود دارد. در این بخش، ویدیوهای آموزشی رایگان و VIP برای مخاطبان تهیه و تولید شده است. برای دسترسی به آموزش‌های کاربردی VIP، کاربران باید اکانت تهیه کرده و به عضویت رسمی “باشگاه شیر تصویر متحرک” درآیند.

سمینار

در این بخش، ما علاوه بر برگزاری وبینارهای رایگان برای اعضا، سمینارهای تخصصی ویژه اعضای VIP را نیز برگزار می‌کنیم. همچنین، اخبار باشگاه را به اطلاع عموم می‌رسانیم تا همه از وقایع و اخبار مهم “باشگاه شیر تصویر متحرک” مطلع شوند و چیزی را از دست ندهند.

مجله

مجله “رول” یک فصل‌نامه است که به تمامی مشتریان، خدمات و اخبار باشگاه شیر تصویر متحرک اختصاص دارد. این مجله به صورت دیجیتال برای مخاطبان تهیه و تولید می‌شود و شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به این صفحه مراجعه کنید

خانه متن آسپیان

در این بخش، علاوه بر ارائه آموزش‌های رایگان نویسندگی، به برگزاری مسابقات و ایونت‌های مهم مرتبط با نویسندگی نیز می‌پردازیم. ما از اساتید جوان و با تجربه در این زمینه بهره می‌گیریم تا به شما کمک کنیم تصورات خود را به داستان تبدیل کنید و در ساختن آنچه در ذهن دارید، یاری‌گر شما باشیم.

ارتباط با ما

در این بخش، اطلاعاتی در مورد باشگاه شیر تصویر متحرک و نحوه دسترسی به ما و تیم پشتیبانی ارائه شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر، به این صفحه مراجعه کنید.

مطالب مرتبط
هوش مصنوعی بانکار رقیب alexa

هوش مصنوعی بانکار رقیب الکسا

بانکار و الکسا هر دو سیستم‌های هوش مصنوعی قدرتمندی هستند، اما بانکار در زمینه بانکداری مزایای خاصی نسبت به الکسا...
شهرت و اعتبار بانک مرکزی در اقتصاد ایران

شهرت و اعتبار بانک مرکزی

پیشنهاد خرید بانکار به بانک مرکزی

پیشنهاد خرید بانکار به بانک مرکزی

همایش بانکداری و هوش مصنوعی

همایش بانکداری و هوش مصنوعی

خانه متن آسپیان

اطلاعیه خانه متن آسپیان

اطلاعیه خانه متن آسپیان | به زودی منتشر میشود

هوش مصنوعی بانکار آمد

هوش مصنوعی بانکار آمد | اولین هوش مصنوعی بخش خصوصی در ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *